Englisch /

Shakespeare - analysis of a scene

Shakespeare - analysis of a scene

user profile picture

Aslı

419 Followers
 

Englisch

 

11/12/13

Klausur

Shakespeare - analysis of a scene

 4
5
1
3
1
4
2
3
5
6
18th March, 2021
Name: Ah Aydin
Teilaufgabe 1 (Comprehension)
eilaufgabe 2 (Analysis)
7
8
2
2
3
1
9
10
Summe Teilaufgab
 4
5
1
3
1
4
2
3
5
6
18th March, 2021
Name: Ah Aydin
Teilaufgabe 1 (Comprehension)
eilaufgabe 2 (Analysis)
7
8
2
2
3
1
9
10
Summe Teilaufgab

Kommentare (1)

Teilen

Speichern

225

Hier findest du eine Klausur zu einer Szenenanalyse vom Originaldrehbuch "Shakespeare’s Romeo and Juliet" samt Bearbeitung und Erwartungshorrizont. Note: 2- (10 Punkte)

Nichts passendes dabei? Erkunde andere Fachbereiche.

4 5 1 3 1 4 2 3 5 6 18th March, 2021 Name: Ah Aydin Teilaufgabe 1 (Comprehension) eilaufgabe 2 (Analysis) 7 8 2 2 3 1 9 10 Summe Teilaufgabe 2 Teilaufgabe 3 (re-creation of text) Anforderungen 11 Anforderungen Before the party Juliet is informed that she is about to be married off to the Prince. Being a dutiful and modest daughter, she agrees with her parents' plan. Nevertheless, she is lovestruck when she meets Romeo on the ball. Summe Teilaufgabe 1 Anforderungen Summe Teilaufgabe 3 b.) Darstellungsleistung / sprachliche Leistung Kommunikative Textgestaltung Introductory sentence This extract from Act I, Scene 5 is the first meeting of the two youngsters from feuding families. Romeo Montague has gatecrashed a Capulet party with some of his friends. He sees Juliet and falls in love with her immediately. Der Prüfling erstellt einen koheränten und flüssig lesbaren Text, berücksichtigt dabei den Adressaten und bedient sich adäquater sprachlicher Mittel der Leserleitung (topic sentences) beachtet die Normen der jeweils geforderten Textsorte strukturiert den Text in erkennbare und thematisch kohärente Abschnitte, die die Darstellungsabsicht sachgerecht unterstützen. stellt die einzelnen Gedanken in logischer, folgerichtiger Weise dar und verknüpft diese so, dass der Leser der Argumentation leicht folgen kann. gestaltet den Text ökonomisch (ohne unnötige Wiederholungen und Umständlichkeiten). schafft Leseanreiz, zeigt Originalität, stellt rhetorische Fragen, gibt Verweise Ausdrucksvermögen/ Verfügbarkeit sprachlicher Mittel Der Prüfling Romeo begins as the typical lover of those times, i.e. as one who loves without hope of fulfilment, which would explain his imagery for the...

Mit uns zu mehr Spaß am Lernen

Hilfe bei den Hausaufgaben

Mit dem Fragen-Feature hast du die Möglichkeit, jederzeit Fragen zu stellen und Antworten von anderen Schüler:innen zu erhalten.

Gemeinsam lernen

Mit Knowunity erhältest du Lerninhalte von anderen Schüler:innen auf eine moderne und gewohnte Art und Weise, um bestmöglich zu lernen. Schüler:innen teilen ihr Wissen, tauschen sich aus und helfen sich gegenseitig.

Sicher und geprüft

Ob Zusammenfassungen, Übungen oder Lernzettel - Knowunity kuratiert alle Inhalte und schafft eine sichere Lernumgebung zu der Ihr Kind jederzeit Zugang hat.

App herunterladen

Alternativer Bildtext:

beloved as a holy shrine, or statue. Nevertheless, with everything he says he is really saying "I want to kiss you". Juliet at first responds in an educated, polite and obliging way without taking any initiative of her own. 1,106, however, she shows that she is quite willing to let Romeo kiss her. This line might even be seen like a flirtatious invitation, and Romeo obviously sees it as such. Characterisation of Juliet outward appearance, social background, feelings, thoughts and behaviour, character. 3. Englischklausur Thus, one can conclude that Juliet has changed from modest and virtuous daughter to a young woman who has fallen in love head over heals. Juliet explains the situation she finds herself in. tells her friend what she feels, expects weighs up possible options asks for some advice bedient sich eines treffenden und differenzierten thematischen Wortschatzes bedient sich eines treffenden und differenzierten fachmethodischen Wortschatzes (Interpretationswortschatz) bildet angemessen komplexe Satzgefüge und variert den Satzbau in angemessener Weise (z. B. Wechsel zwischen Partizipial-, Gerundial- und Infinitivkonstruktionen, Aktiv und Passiv) Sprachrichtigkeit formuliert verständlich, präzise und klar. bedient sich eines sachlich wie stilistisch angemessenen und differenzierten allgemeinen Wortschatzes sowie passender idiomatischer Wendungen. Der Prüfling Orthographie Grammatik Wortschatz Teilaufgabe 4 Hör/Sehverstehen und Schreiben (30%) Anforderungen: 4 Q1.2 LK EN/De 4 Lösungsqualitat max 2 4 4 2 6 4 12 4 4 4 max Lösungsqualitat 9 max 4 3 15 18 max 4 Lösungsqualität max. 4 4 erreicht V 4 max 4 8 8 40 Erreichte Punkte erreicht 2 9 erreicht 4 4 4 3 15 erreicht 4 1 3 3 erreicht 3 2 T 3 erreicht Mögliche Punkte 18th March, 2021 Name: Inhalt (40%) Sprache (60%) Kommunikative Textgestaltung Ausdrucks vermögen Sprachrichtigkeit 150- 142- 134- 143 135 128 15 14 13 sehr sehr sehr gut gut gut minus plus Die Schülerin / Der Schüler... camera operations music Essen, den 1. April 2021 3. Englischklausur still analysis aaf weiteres aufgabenbezogenes Kriterium (2) Die Schülerin / Der Schüler ... Aufgabenbezug/ Textformate: richtet ihren/seinen Text konsequent und explizit auf die Intention und den/die Adressaten im Sinne der Aufgabenstellung aus und beachtet die Textsortenmerkmale des geforderten Zieltextformats. Textaufbau erstellt einen sachgerecht strukturierten, leserfreundlichen Text, u.a. durch sprachliche Verknüpfungen, Absätze als erkennbare Sinnabschnitte etc. Okonomie formuliert hinreichend ausführlich, aber ohne unnötige Wiederholungen und Umständlichkeiten. Wortschat Grammatik Orthografie: Die Klausur wird mit der Note Wortschatz bedient sich eines sachlich wie stilistisch angemessenen und differenzierten allgemeine, thematischen und filmanalytischen Wortschatzes. Summe Kommunikative Textgestaltung: Satzbau: bedient sich eines variablen und angemessenen Satzbaus Summe Inhalt: • gut minus 127- 119 112- 120 113 105 12 11 30 9 8 gut gut gut befriedi- befriedi- plus minus gend gend plus Summe Ausdrucksvermögen: Gesamtpunktzahl Leseverstehen und Schreiben 104-98 97-90 Gesamtpunktzahl Hör/Sehverstehen und Schreiben 89-83 Summe Sprachrichtigkeit: 7 befriedi- gend minus Summe Sprache: 82- 75 6 Gesamt: bewertet 74- 68 5 4 aus- aus- aus- reich reich reich end end end plus minus Q1.2 LK EN/De Unterschrift: 3 67-58 57-49 18 3 3 3 9 6 3 6 9 3 3 3 6 9 6 27 105 45 150 48- 40 2 mangel- man haft plus 4 4 5 13 fizah N 2 92 6 2 37 1 2 6 17 +10 30 1107 77 39-30 29-0 0 unge- gel- gel- nügend 1 man haft haft minus 18th March, 2021 Romeo and Juliet by William Shakespeare, Act I, Scene 5 Annotations: 3. Englischklausur Tasks: 91 profane - dishonour, make unholy 96 wrong - speak badly and untruthfully about 97 which shows proper devotion by doing this (i.e. touching my hand) palmers: pilgrims. A palmer was a pilgrim who had returned from the Holy Land, in sign of which he carried a palm breach or leaf. Juliet puns the words "palmer" and "palm". 103 grant thou give me what I pray for 108 purged - cleansed, purified, removed 107 O trespass sweetly urged: Such a beautiful encouragement to commit a sin (trespass) 109 by th' book - very well, as if you had studied kissing - Q1.2 LK EN/De 1. Briefly outline the situation Juliet finds herself in. (comprehension) 2. Analyse the first meeting of the lovers. In doing so, focus on Juliet's character. (analysis) 3. After their first meeting, Juliet writes a letter to her best friend Katherina, in which she explains her situation. (re-creation of text) 18th March, 2021 Romeo and Juliet by William Shakespeare, Act I, Scene 5 [...] 3. Englischklausur ROMEO [TO JULIET] If I profane with my unworthiest hand 91 This holy shrine, the gentle fine is this: My lips, two blushing pilgrims, ready stand To smooth that rough touch with a tender kiss. JULIET Good pilgrim, you do wrong your hand too much, Which mannerly devotion shows in this; For saints have hands that pilgrims' hands do touch, And palm to palm is holy palmers' kiss. ROMEO Have not saints lips, and holy palmers too? JULIET Ay, pilgrim, lips that they must use in prayer. ROMEO O, then, dear saint, let lips do what hands do; They pray, grant thou, lest faith turn to despair. JULIET Saints do not move, though grant for prayers' sake. ROMEO Then move not, while my prayer's effect I take. Thus from my lips, by yours, my sin is purged. JULIET Then have my lips the sin that they have took. ROMEO Sin from thy lips? O trespass sweetly urged! Give me my sin again. JULIET You kiss by the book. Nurse Madam, your mother craves a word with you. ROMEO What is her mother? Nurse Marry, bachelor, Her mother is the lady of the house, And a good lady, and a wise and virtuous I nursed her daughter, that you talk'd withal; I tell you, he that can lay hold of her Shall have the chinks. ROMEO Is she a Capulet? O dear account! my life is my foe's debt. [...] [Exeunt all but JULIET and Nurse] 95 100 105 110 Q1.2 LK EN/De 115 18th March, 2021 Klausurteil B (Hör/Hörsehverstehen) Tasks: 1. Analyse by which means the director creates suspense in this extract from his film Romeo and Juliet (1996). In doing so, pay special attention to camera operations and 00:29:44 3. Englischklausur music. 2. Analyse the two stills from the film with special reference to field size and camera position/angle. 4) 00:31:29 For saints have hands that pilgrims' hands do touch, Q1.2 LK EN/De 10 30 4 01:25:31 01:23:46 English LK De Klausurteil A 11.55 IT ...ل S.O. IA ISBIA 1 Prap 14 All chydiom The given extract Act I, Scene five is etract at hand 5/V from the drama "Pronice and fulist" William Shakespeare and firstly. written in the street of Olsona. Capulet' daughter In the following I am going to cutline the situation fulier finds herself in. In explain the context doing so, viry will classify it into the context, then I will mention the characters and the place it is taken place and after it I will describe the content- ball ^ 18th March 21 by published in 1597. Generally the drame deals with two lovers with a tragic end of life because of the family quarrel. Before the action happen, many things happened. The Montagues and the Capulets had a fight a public place. After this, Paris, related to the Prince Escalus, desires to Merry Julist, the daughter of the Capulets. Local Capuler tells him that she is too young for marriage, but to let Paris win fuliet's heart, he plays a masle bowse for the заме day, what is a traditional feast with fancy costures. To invite all people, Korel Capulet wants his servant Peter to outside and in vite all on the go the people who a one stand other 2 list dord Capulet has given. Because of This problem that he cannot speak, he Petite randomly meets Romeo and his cousin Benuolio to ask them for help. They helped him and decided to also go to the feast. Before they arrive at the deast, Rumee is not sure if it is wise to go there, but at least they decide to When they arrived there and fy Pamer go. firstly nees Juliet, he questions if he ever was in love. an going to Now I juft focus on there two characters. In the жене who have an importants: the two prota- Joulier. The nene gonists Rupee happens to the mark at bowd in the ня • Capulet's house. and to the actual comes scene. cAt least I am going to explain tulist's situation. F Paris wants to marry Juliet, go the Merle bund was planned for them to fall in love with each other, but instead of fall in love with brim, she falls in love Romeo without knowing this name. After Romeo and even with Juliet leiss the Juliet times, the min Anel go to pick up to the room 10 with her. ig IU/A rad deutlich leüzen! takes place redundant! IT have kissed

Englisch /

Shakespeare - analysis of a scene

Shakespeare - analysis of a scene

user profile picture

Aslı

419 Followers
 

Englisch

 

11/12/13

Klausur

Shakespeare - analysis of a scene

Dieser Inhalt ist nur in der Knowunity App verfügbar.

 4
5
1
3
1
4
2
3
5
6
18th March, 2021
Name: Ah Aydin
Teilaufgabe 1 (Comprehension)
eilaufgabe 2 (Analysis)
7
8
2
2
3
1
9
10
Summe Teilaufgab

App öffnen

Teilen

Speichern

225

Kommentare (1)

M

Vielen Dank, wirklich hilfreich für mich, da wir gerade genau das Thema in der Schule haben 😁

Hier findest du eine Klausur zu einer Szenenanalyse vom Originaldrehbuch "Shakespeare’s Romeo and Juliet" samt Bearbeitung und Erwartungshorrizont. Note: 2- (10 Punkte)

Ähnliche Knows

Shakespeare, Romeo und Julia ABITURZUSAMMENFASSUNG

Know Shakespeare, Romeo und Julia ABITURZUSAMMENFASSUNG thumbnail

10209

 

11/12/13

1

Romeo and Juliet

Know Romeo and Juliet  thumbnail

3356

 

11/12

Romeo and Juliet

Know Romeo and Juliet  thumbnail

5523

 

11/12/13

4

Shakespeare (Abi 2022)

Know Shakespeare (Abi 2022) thumbnail

1032

 

11/12/13

Mehr

4 5 1 3 1 4 2 3 5 6 18th March, 2021 Name: Ah Aydin Teilaufgabe 1 (Comprehension) eilaufgabe 2 (Analysis) 7 8 2 2 3 1 9 10 Summe Teilaufgabe 2 Teilaufgabe 3 (re-creation of text) Anforderungen 11 Anforderungen Before the party Juliet is informed that she is about to be married off to the Prince. Being a dutiful and modest daughter, she agrees with her parents' plan. Nevertheless, she is lovestruck when she meets Romeo on the ball. Summe Teilaufgabe 1 Anforderungen Summe Teilaufgabe 3 b.) Darstellungsleistung / sprachliche Leistung Kommunikative Textgestaltung Introductory sentence This extract from Act I, Scene 5 is the first meeting of the two youngsters from feuding families. Romeo Montague has gatecrashed a Capulet party with some of his friends. He sees Juliet and falls in love with her immediately. Der Prüfling erstellt einen koheränten und flüssig lesbaren Text, berücksichtigt dabei den Adressaten und bedient sich adäquater sprachlicher Mittel der Leserleitung (topic sentences) beachtet die Normen der jeweils geforderten Textsorte strukturiert den Text in erkennbare und thematisch kohärente Abschnitte, die die Darstellungsabsicht sachgerecht unterstützen. stellt die einzelnen Gedanken in logischer, folgerichtiger Weise dar und verknüpft diese so, dass der Leser der Argumentation leicht folgen kann. gestaltet den Text ökonomisch (ohne unnötige Wiederholungen und Umständlichkeiten). schafft Leseanreiz, zeigt Originalität, stellt rhetorische Fragen, gibt Verweise Ausdrucksvermögen/ Verfügbarkeit sprachlicher Mittel Der Prüfling Romeo begins as the typical lover of those times, i.e. as one who loves without hope of fulfilment, which would explain his imagery for the...

Nichts passendes dabei? Erkunde andere Fachbereiche.

Mit uns zu mehr Spaß am Lernen

Hilfe bei den Hausaufgaben

Mit dem Fragen-Feature hast du die Möglichkeit, jederzeit Fragen zu stellen und Antworten von anderen Schüler:innen zu erhalten.

Gemeinsam lernen

Mit Knowunity erhältest du Lerninhalte von anderen Schüler:innen auf eine moderne und gewohnte Art und Weise, um bestmöglich zu lernen. Schüler:innen teilen ihr Wissen, tauschen sich aus und helfen sich gegenseitig.

Sicher und geprüft

Ob Zusammenfassungen, Übungen oder Lernzettel - Knowunity kuratiert alle Inhalte und schafft eine sichere Lernumgebung zu der Ihr Kind jederzeit Zugang hat.

App herunterladen

Knowunity

Schule. Endlich Einfach.

App öffnen

Alternativer Bildtext:

beloved as a holy shrine, or statue. Nevertheless, with everything he says he is really saying "I want to kiss you". Juliet at first responds in an educated, polite and obliging way without taking any initiative of her own. 1,106, however, she shows that she is quite willing to let Romeo kiss her. This line might even be seen like a flirtatious invitation, and Romeo obviously sees it as such. Characterisation of Juliet outward appearance, social background, feelings, thoughts and behaviour, character. 3. Englischklausur Thus, one can conclude that Juliet has changed from modest and virtuous daughter to a young woman who has fallen in love head over heals. Juliet explains the situation she finds herself in. tells her friend what she feels, expects weighs up possible options asks for some advice bedient sich eines treffenden und differenzierten thematischen Wortschatzes bedient sich eines treffenden und differenzierten fachmethodischen Wortschatzes (Interpretationswortschatz) bildet angemessen komplexe Satzgefüge und variert den Satzbau in angemessener Weise (z. B. Wechsel zwischen Partizipial-, Gerundial- und Infinitivkonstruktionen, Aktiv und Passiv) Sprachrichtigkeit formuliert verständlich, präzise und klar. bedient sich eines sachlich wie stilistisch angemessenen und differenzierten allgemeinen Wortschatzes sowie passender idiomatischer Wendungen. Der Prüfling Orthographie Grammatik Wortschatz Teilaufgabe 4 Hör/Sehverstehen und Schreiben (30%) Anforderungen: 4 Q1.2 LK EN/De 4 Lösungsqualitat max 2 4 4 2 6 4 12 4 4 4 max Lösungsqualitat 9 max 4 3 15 18 max 4 Lösungsqualität max. 4 4 erreicht V 4 max 4 8 8 40 Erreichte Punkte erreicht 2 9 erreicht 4 4 4 3 15 erreicht 4 1 3 3 erreicht 3 2 T 3 erreicht Mögliche Punkte 18th March, 2021 Name: Inhalt (40%) Sprache (60%) Kommunikative Textgestaltung Ausdrucks vermögen Sprachrichtigkeit 150- 142- 134- 143 135 128 15 14 13 sehr sehr sehr gut gut gut minus plus Die Schülerin / Der Schüler... camera operations music Essen, den 1. April 2021 3. Englischklausur still analysis aaf weiteres aufgabenbezogenes Kriterium (2) Die Schülerin / Der Schüler ... Aufgabenbezug/ Textformate: richtet ihren/seinen Text konsequent und explizit auf die Intention und den/die Adressaten im Sinne der Aufgabenstellung aus und beachtet die Textsortenmerkmale des geforderten Zieltextformats. Textaufbau erstellt einen sachgerecht strukturierten, leserfreundlichen Text, u.a. durch sprachliche Verknüpfungen, Absätze als erkennbare Sinnabschnitte etc. Okonomie formuliert hinreichend ausführlich, aber ohne unnötige Wiederholungen und Umständlichkeiten. Wortschat Grammatik Orthografie: Die Klausur wird mit der Note Wortschatz bedient sich eines sachlich wie stilistisch angemessenen und differenzierten allgemeine, thematischen und filmanalytischen Wortschatzes. Summe Kommunikative Textgestaltung: Satzbau: bedient sich eines variablen und angemessenen Satzbaus Summe Inhalt: • gut minus 127- 119 112- 120 113 105 12 11 30 9 8 gut gut gut befriedi- befriedi- plus minus gend gend plus Summe Ausdrucksvermögen: Gesamtpunktzahl Leseverstehen und Schreiben 104-98 97-90 Gesamtpunktzahl Hör/Sehverstehen und Schreiben 89-83 Summe Sprachrichtigkeit: 7 befriedi- gend minus Summe Sprache: 82- 75 6 Gesamt: bewertet 74- 68 5 4 aus- aus- aus- reich reich reich end end end plus minus Q1.2 LK EN/De Unterschrift: 3 67-58 57-49 18 3 3 3 9 6 3 6 9 3 3 3 6 9 6 27 105 45 150 48- 40 2 mangel- man haft plus 4 4 5 13 fizah N 2 92 6 2 37 1 2 6 17 +10 30 1107 77 39-30 29-0 0 unge- gel- gel- nügend 1 man haft haft minus 18th March, 2021 Romeo and Juliet by William Shakespeare, Act I, Scene 5 Annotations: 3. Englischklausur Tasks: 91 profane - dishonour, make unholy 96 wrong - speak badly and untruthfully about 97 which shows proper devotion by doing this (i.e. touching my hand) palmers: pilgrims. A palmer was a pilgrim who had returned from the Holy Land, in sign of which he carried a palm breach or leaf. Juliet puns the words "palmer" and "palm". 103 grant thou give me what I pray for 108 purged - cleansed, purified, removed 107 O trespass sweetly urged: Such a beautiful encouragement to commit a sin (trespass) 109 by th' book - very well, as if you had studied kissing - Q1.2 LK EN/De 1. Briefly outline the situation Juliet finds herself in. (comprehension) 2. Analyse the first meeting of the lovers. In doing so, focus on Juliet's character. (analysis) 3. After their first meeting, Juliet writes a letter to her best friend Katherina, in which she explains her situation. (re-creation of text) 18th March, 2021 Romeo and Juliet by William Shakespeare, Act I, Scene 5 [...] 3. Englischklausur ROMEO [TO JULIET] If I profane with my unworthiest hand 91 This holy shrine, the gentle fine is this: My lips, two blushing pilgrims, ready stand To smooth that rough touch with a tender kiss. JULIET Good pilgrim, you do wrong your hand too much, Which mannerly devotion shows in this; For saints have hands that pilgrims' hands do touch, And palm to palm is holy palmers' kiss. ROMEO Have not saints lips, and holy palmers too? JULIET Ay, pilgrim, lips that they must use in prayer. ROMEO O, then, dear saint, let lips do what hands do; They pray, grant thou, lest faith turn to despair. JULIET Saints do not move, though grant for prayers' sake. ROMEO Then move not, while my prayer's effect I take. Thus from my lips, by yours, my sin is purged. JULIET Then have my lips the sin that they have took. ROMEO Sin from thy lips? O trespass sweetly urged! Give me my sin again. JULIET You kiss by the book. Nurse Madam, your mother craves a word with you. ROMEO What is her mother? Nurse Marry, bachelor, Her mother is the lady of the house, And a good lady, and a wise and virtuous I nursed her daughter, that you talk'd withal; I tell you, he that can lay hold of her Shall have the chinks. ROMEO Is she a Capulet? O dear account! my life is my foe's debt. [...] [Exeunt all but JULIET and Nurse] 95 100 105 110 Q1.2 LK EN/De 115 18th March, 2021 Klausurteil B (Hör/Hörsehverstehen) Tasks: 1. Analyse by which means the director creates suspense in this extract from his film Romeo and Juliet (1996). In doing so, pay special attention to camera operations and 00:29:44 3. Englischklausur music. 2. Analyse the two stills from the film with special reference to field size and camera position/angle. 4) 00:31:29 For saints have hands that pilgrims' hands do touch, Q1.2 LK EN/De 10 30 4 01:25:31 01:23:46 English LK De Klausurteil A 11.55 IT ...ل S.O. IA ISBIA 1 Prap 14 All chydiom The given extract Act I, Scene five is etract at hand 5/V from the drama "Pronice and fulist" William Shakespeare and firstly. written in the street of Olsona. Capulet' daughter In the following I am going to cutline the situation fulier finds herself in. In explain the context doing so, viry will classify it into the context, then I will mention the characters and the place it is taken place and after it I will describe the content- ball ^ 18th March 21 by published in 1597. Generally the drame deals with two lovers with a tragic end of life because of the family quarrel. Before the action happen, many things happened. The Montagues and the Capulets had a fight a public place. After this, Paris, related to the Prince Escalus, desires to Merry Julist, the daughter of the Capulets. Local Capuler tells him that she is too young for marriage, but to let Paris win fuliet's heart, he plays a masle bowse for the заме day, what is a traditional feast with fancy costures. To invite all people, Korel Capulet wants his servant Peter to outside and in vite all on the go the people who a one stand other 2 list dord Capulet has given. Because of This problem that he cannot speak, he Petite randomly meets Romeo and his cousin Benuolio to ask them for help. They helped him and decided to also go to the feast. Before they arrive at the deast, Rumee is not sure if it is wise to go there, but at least they decide to When they arrived there and fy Pamer go. firstly nees Juliet, he questions if he ever was in love. an going to Now I juft focus on there two characters. In the жене who have an importants: the two prota- Joulier. The nene gonists Rupee happens to the mark at bowd in the ня • Capulet's house. and to the actual comes scene. cAt least I am going to explain tulist's situation. F Paris wants to marry Juliet, go the Merle bund was planned for them to fall in love with each other, but instead of fall in love with brim, she falls in love Romeo without knowing this name. After Romeo and even with Juliet leiss the Juliet times, the min Anel go to pick up to the room 10 with her. ig IU/A rad deutlich leüzen! takes place redundant! IT have kissed